Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZaaX
Administrator

Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Śro 13:04, 10 Paź 2007 Temat postu: Server CS 1.6 Windows |
|
Counter-Strike 1.6 Windows:
1. Sciągamy potrzebne pliki:
HLDS Update Tool
[link widoczny dla zalogowanych]
2. Instalacja:
Po ściągnięciu pliku trzeba go uruchomić z takimi parametrami:
KOD:
hldsupdatetool.exe -command update -game cstrike -dir c:\HLServer
Gdzie C:\HLServer to sciezka gdzie serwer ma być sciągnięty.
Parametry te należy wpisać w linii poleceń.
Teraz powinien zacząć sie sciągać serwer do lokalizacji, którą wyżej podaliśmy. Potrawa to trochę czasu.
3. Podstawowa Konfiguracja:
a. Odpalamy C:\HLServer\hlds.exe
Jeżeli nie masz pliku hlds.exe bądź wyskakuje jakiś błąd wróć do poprzedniego kroku i wykonuj go dopóki nie uzyskasz napisu
KOD:
HLDS installation up to date
b. Przechodzimy do konfiguracji:
• Game: Counter-Strike
• Server name: Nazwa naszego serwera (można wpisać w server.cfg / hostname „nazwa”)
• Map: jakaś mapa (np. de_dust2)
• Network: Internet/LAN (zależy od tego czy Server stawiamy na lanie, czy na necie)
• Max players: maksymalna ilość graczy na serwerze (ilość slotów – np. 16)
• UDP Port: 27015/27016 etc. (Jeżeli gramy z tego samego kompa ustawiamy 27016)
• RCON Password: password (nie trzeba tłumaczyć, można dopisać w server.cfg „rcon_password password”).
Oraz zaznaczamy/odznaczamy, czy server ma być chroniony Vac’em (Valve Anty Cheat).
c. Odpalamy: Start Server
Server konfigurować można także w:
• server.cfg (tutaj wpisujemy wszystkie ustawienia)
• mapcycle.txt (tutaj ustawiamy ‘mapcycle’, czyli kolejność automatycznych zmian map na serwerze)
Do konfiguracji server.cfg możemy użyć:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mapcycle najlepiej skonfigurować sobie samemu. W mapcycle.cfg możemy umieścić wszystkie mapy, jakie mamy w cstrike\maps (również te, które sami dodamy).
4. Extra:
Jeśli komuś nie odpowiada ten graficzny interface HLDS można odpalić hlds tak aby wygłądał jak kiedyś.
W tym celu klikamy prawym myszy w menu Games na ikonie Dedicated server i edytujemy Parameters (button)
dodajemy text -console
i od teraz po odpaleniu serwera widzimy wszstko co sie dzieje.
Myślę, że teraz każdy będzie w stanie stworzyć własny serwer. Pamiętajcie jjednak, że aby serwer poprawnie funkjonował (tzn. był na nim dobry ping) należy mieć odpowiednie łącze. GL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
SoHiGH
Administrator

Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Śro 13:15, 10 Paź 2007 Temat postu: |
|
GOOD JOOB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Insomnia US
Nowicjusz PeV
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 22:39, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
Swietne Przyda sie gdy bede mial nowego neta 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ZaaX
Administrator

Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Nie 9:16, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
No trzeba mieć przynajmniej 2 Mb łącze które starczy na jakieś 12 slotów. Do tego trzeba jeszcze odpowiednio serwer konfigurować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|